hanem egy tudatosan felépített, mérhető marketingfolyamat. Minden kampányunk célja, hogy az üzenet ne csak eljusson a címzetthez, hanem reakciót is váltson ki belőle: kattintást, érdeklődést vagy vásárlást.
Minden sikeres hírlevél az adatbázissal kezdődik. Segítünk a feliratkozók gyűjtésében, rendszerezésében és szegmentálásában. Így külön kommunikációt tudsz küldeni például új érdeklődőknek, visszatérő vásárlóknak vagy inaktív ügyfeleknek. Emellett gondoskodunk arról is, hogy minden adatkezelés megfeleljen a GDPR-előírásoknak.
A hírlevelek szövegét és témáját az üzleti céljaidhoz igazítjuk. Akciós kampányról, termékbemutatóról vagy ügyfélmegtartásról van szó? Mi megfogalmazzuk a megfelelő üzenetet, amely figyelmet kelt és cselekvésre ösztönöz. A szövegezés során mindig figyelünk a márkád stílusára és hangnemére – hogy a hírleveleid ugyanazt az arculatot és bizalmat sugározzák, mint a vállalkozásod.
A látvány legalább annyira fontos, mint a tartalom. A hírlevelek grafikai megjelenését az arculatodhoz igazítjuk, reszponzív sablonokat használunk, hogy minden eszközön – mobilon, tableten, számítógépen is jól mutasson. A technikai részletekre is figyelünk: helyes megjelenítés, biztonságos küldés, spammentesítés, mérőlinkek beállítása. Preferenciáidnak megfelelően alkalmazhatunk Mailerlite és Mailchimp hírlevél rendszereket is.
A hírlevelek nem véletlenszerűen mennek ki. A kiküldés időpontját és gyakoriságát az adatokra alapozva határozzuk meg, hogy a levelek akkor érkezzenek, amikor a legnagyobb eséllyel olvassák el őket. Szükség esetén automatizált sorozatokat is beállítunk – például új feliratkozóknak vagy elhagyott kosaras vásárlóknak.
A munka a kiküldéssel nem ér véget. Minden kampány után részletesen elemezzük a megnyitási és kattintási arányokat, a konverziókat és a leiratkozásokat. Az eredmények alapján finomhangoljuk a következő hírleveleket – így a kommunikáció folyamatosan javul és egyre hatékonyabbá válik.