Hírlevél menedzsment szolgáltatás

Hírlevél menedzsment szolgáltatás

Hírlevél készítés és menedzsment

Cégünknél a hírlevél marketing nem pusztán üzenetküldés

hanem egy tudatosan felépített, mérhető marketingfolyamat. Minden kampányunk célja, hogy az üzenet ne csak eljusson a címzetthez, hanem reakciót is váltson ki belőle: kattintást, érdeklődést vagy vásárlást.


1. Címzettlista és adatbázis kialakítása

Minden sikeres hírlevél az adatbázissal kezdődik. Segítünk a feliratkozók gyűjtésében, rendszerezésében és szegmentálásában. Így külön kommunikációt tudsz küldeni például új érdeklődőknek, visszatérő vásárlóknak vagy inaktív ügyfeleknek. Emellett gondoskodunk arról is, hogy minden adatkezelés megfeleljen a GDPR-előírásoknak.

2. Hírlevél készítés - Tartalom és üzenet megtervezése

A hírlevelek szövegét és témáját az üzleti céljaidhoz igazítjuk. Akciós kampányról, termékbemutatóról vagy ügyfélmegtartásról van szó? Mi megfogalmazzuk a megfelelő üzenetet, amely figyelmet kelt és cselekvésre ösztönöz. A szövegezés során mindig figyelünk a márkád stílusára és hangnemére – hogy a hírleveleid ugyanazt az arculatot és bizalmat sugározzák, mint a vállalkozásod.

3. Design és technikai beállítások

A látvány legalább annyira fontos, mint a tartalom. A hírlevelek grafikai megjelenését az arculatodhoz igazítjuk, reszponzív sablonokat használunk, hogy minden eszközön – mobilon, tableten, számítógépen is jól mutasson. A technikai részletekre is figyelünk: helyes megjelenítés, biztonságos küldés, spammentesítés, mérőlinkek beállítása. Preferenciáidnak megfelelően alkalmazhatunk Mailerlite és Mailchimp hírlevél rendszereket is.

4. Időzítés és kiküldés

A hírlevelek nem véletlenszerűen mennek ki. A kiküldés időpontját és gyakoriságát az adatokra alapozva határozzuk meg, hogy a levelek akkor érkezzenek, amikor a legnagyobb eséllyel olvassák el őket. Szükség esetén automatizált sorozatokat is beállítunk – például új feliratkozóknak vagy elhagyott kosaras vásárlóknak.

5. Eredmények elemzése és optimalizálás

A munka a kiküldéssel nem ér véget. Minden kampány után részletesen elemezzük a megnyitási és kattintási arányokat, a konverziókat és a leiratkozásokat. Az eredmények alapján finomhangoljuk a következő hírleveleket – így a kommunikáció folyamatosan javul és egyre hatékonyabbá válik.

Az Introweb hírlevél marketingje nem sablonokra épül, hanem adatokra, kreativitásra és szakmai tapasztalatra. A célunk, hogy a hírleveleid ne csak eljussanak a címzettekhez, hanem érdeklődést, bizalmat és üzleti eredményt is hozzanak.

Tetszik amit csinálunk?

Ha kedvet kaptál egy profi kreatív csapattal együtt dolgozni, keress fel minket!

Kapcsolatfelvétel

Mit biztosít az Introweb hírlevél marketing szolgáltatása?

Kézzel fogható adatok a hírlevekről

Szemmel tartjuk, ki nyitotta meg a hírlevelet, ki kattintott a hírlevélben lévő linkekre, és ki iratkozott le. Ebből megfelelő képet kapunk arról, hogy milyen irányban érdemes fejleszteni a hírleveleket. A kapott adatokat minden hónapban prezentáljuk ügyfeleink számára.

Céged arculatához illő hírlevél marketing

Akár Mailchimp, akár Mailerlite rendszerben a hírleveleket a te céged szolgáltatásaira, termékeire és arculatára szabjuk. A hírlevelek szövegének elkészítésében mi is közreműködünk, az igényeknek megfelelő mértékben szerkesztjük a szöveget, vagy megírjuk azt.

Hírlevél feliratkozás beépítése weboldalba

Szükség esetén egyszerűen beilleszthetőek a hírlevél rendszerek feliratkozó moduljai a weboldaladba az arculatnak megfelelő módon.

Vissza